сряда, 9 декември 2009 г.

Уди Алън












Ако искате Бог да се смее, разкажете му за вашите планове. 

Традицията е илюзията за постоянство.

Не мисля, че моите родители ме харесват. Те пуснаха живо плюшено мече в моето детско креватче.

Имах ужасно образование. Учих в училище за емоционално разстроени учители.

Харвард също прави грешки. Кисинджър учи там.

Минах курс за бързо четене и прочетох "Война и мир" за двадесет минути. Това включва Русия.

Бракът е смъртта на надеждата.

Имах склонност да поставям жена си под пиедестал.

По принцип жена ми беше незряла. Ще си бъда аз у дома, във ваната и тя ще влезе и ще ми потопи лодките .

В къщата ми аз съм шефът, жена ми е само вземащата решение.

Обмисляхме какво да правим: да отидем на Бахамските острови или да се разведем. В края на краищата решихме, че Бахамските острови са удоволствие само за две седмици, докато добрия развод остава за цял живот.

За вас аз съм атеист; За Господ, аз съм Лоялната опозиция.

Не, че се страхувам да умра, просто не искам да съм там, когато това се случи.

Смъртта е едно от малкото неща, които могат да се направят лесно лежейки.

Не искам да постигам безсмъртие чрез работата си. Искам да го постигна, без да умирам.

Понякога си мисля за самоубийство. Но съм такъв неудачник, че и това сигурно би било временно разрешение на проблемите ми.

При секса е като при картите - ако нямате добър партньор,трябва да имате добра ръка.

Любовта е отговорът. Но докато чакате отговора, сексът повдига някои доста добри въпроси.

Парите са по-добри от бедността, дори и само по финансови причини.

Eng.


Други Автори


Няма коментари:

Публикуване на коментар